zondag 15 maart 2015

WORKSHOPS

Hallo allemaal,
De resterende datums van de workshops met Stampin’Up Produkten van maart zijn als volgt:
Donderdag 19 en donderdag 26 maart 2015.
De workshop van donderdag 19 maart a.s. zit al vol.
Wacht dus niet te lang met reserveren!
We beginnen ’s avonds om 19.30 uur tot ongeveer 22.30 uur.
We maken weer 2 kaarten of een kaart en bijv. een doosje.
De kosten zijn € 10.00 ( dit is inclusief koffie/thee met iets lekkers).
Indien mogelijk, zal ik jullie een sneak peek doorsturen zo gauw ik deze klaar heb.
Komt de datum van de workshop niet uit en heb jij een voorstel voor een andere datum? Mail me of bel me om af te stemmen.
Er is maximaal plaats voor 6 personen, maar schroom niet om alleen te komen, want ook voor een persoon geef ik een workshop.
Wil je graag dat een workshop in je eigen huiskamer door mij gegeven wordt? Dat kan, bel me of mail me voor meer informatie.
De prijs is dan € 12.50 en is inclusief alle materialen.
Jij trommelt je vriendinnen op, zorgt voor de koffie/thee met iets lekkers en ik doe de rest.
Een workshop bij jou thuis of op locatie gaat door bij een minimum deelname van vier personen.
Wat breng je mee?
Je basismateriaal zoals schaar, liniaal, potlood, snijmachine of snijmesje etc.
Heb je deze materialen niet; geen nood, je mag altijd gebruik maken van mijn materialen.
 
Op zaterdag 21 maart a.s. hoop ik mijn eerste inloopworkshop te geven bij mij thuis.
Het duurt van 10.00 uur tot 14.00 uur en ik zorg dat er enkele kaartjes, doosjes e.d. klaar staan die jullie dan zelf kunnen maken met de mooie materialen van Stampin'Up!
Dan kunnen jullie zelf ervaren hoe het is om te werken met al die mooie spullen. 
De kosten zijn € 5.00 ( dit is dan inclusief koffie/thee met iets lekkers).
Bij een bestelling van Stampin’Up Produkten van minimaal € 10.00, is deze inloopworkshop gratis.
 
Voor meer vragen en aanmeldingen kun je contact met mij opnemen.
Tel.nr.:   077-306 0755
 
Groetjes en misschien tot gauw!
Thea Vercoulen
Driessen 4
5988 BW  Helden.
Onafhankelijk Demonstratrice van Stampin’Up.

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten