woensdag 20 mei 2015

BEDANKKAARTJES 20.05.2015

De dames die vaker produkten van STAMPIN'UP! bij mij bestellen weten al dat ik bij elke bestelling een bedankkaartje doe en een klein presentje in de tas stop.
Meestal is dat een stukje lint, designpapier of iets dergelijks.

Deze week heb ik de bedankkaartjes gemaakt met de nieuwe In Colors, de nieuwe kleuren voor het komende jaar en ik heb 3 van de 5 nieuwe kleuren gebruikt en wel Watermelon Wonder, Delightful Dijon en Cucumber Crush.
Hierbij heb ik van deze kleuren de stempelinkten en het cardstock gebruikt en nog het supermooie lint Dotted Lace Trim.
 
Ook heb ik de stempelsets Flowering Flourishes en Pictogram Punches gebruikt.
De tekst heb ik gestempeld met het stempeltje "Thank You" van de set Painted Petals, die helaas niet meer terug komt in de nieuwe catalogus.




De bloemetjes heb ik geponst met de bloemetjespons van de Itty Bitty Accents Punch Pack.
Een superleuk bloemetje wat ik heel veel gebruik.
 
Ik ben benieuwd wat de dames ervan vinden, ik vind hem zelf wel heel leuk gevonden.
 

Groetjes, Thea.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten